albumen är här! :))

Idag har jag varit och hämtat ut ett jättepaket! *ler* Så nu är albumen i tryggt förvar här hemma hos mig, ni som har beställt (Erica, Annika, MalinH, ElisabethT, Carita och Nancy) är välkomna hit och hämta när ni vill. Alternativt kan jag ta med till nästa träff...

Det blev 5 st 3-pack beställda och styckpris per album 33 kr. Frakten blev dock ganska dyr... men jag har ett förslag - om vi delar upp frakten på antalet album så betalar man sin del av frakten i förhållande till antalet album man beställt - vad tror ni om det? Den totala frakten blev 195 kr (ja lådan var stor!) och delat på 15 blir det 13 kr, alltså - 13 kr i frakt per album. Har man beställt tre album så blir det 3 x 33 kr + 3 x 13 kr = 138 kr att betala. Låter det ok tycker ni??

Vi hörs! *kram* /MalinF

Kommentarer
Postat av: Ita

Låter mest rättvist tycker jag. Jag hämtar de gärna på nästda träff då jag inte bor i närheten av er.... Vill du jag ska sätta in pengar på ngt konto innan?? Kram Ita

Postat av: Elisabeth

Det låter toppen. Ska se om jag kan komma över under helgen. kanske en cykletur...Cornelia får ledsaga mig.
kram elisabeth

2007-04-13 @ 11:10:45
Postat av: Malin H

Åh, så kul!
Kommer till dig under helgen!
Kram

2007-04-13 @ 13:54:21
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Hejsan.Vad kul att dom kommit.Får ragga tag i Erica om hon inte hämtat redan...låter helt ok för mej med portot.Kramar Annika

2007-04-14 @ 14:18:42
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Erica

Helt OK. Kommer kanske förbi ikväll om det är OK.
Kram Erica

2007-04-16 @ 08:56:19
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback