Nu har vi en egen blogg!!

Hej på er alla scraptjejer!!!
Äntligen kan vi  presentera Paperdolls alldeles egna sida!
Här kommer vi lägga ut all information rörande både Paperdolls och stämpelklubben!

Som ni redan vet så träffas vi första gången för i år den 28 Januari.
Om ni inte hör något annat är det Eriksberg klubbhus som gäller, ska försöka få den lokalen till varje träff då vi börjar bli lite för många för den andra lokalen!!

Under julledigheten har vi hunnit bli några till....
Hoppas att så många som möjligt har möjlighet att komma den 28:e!!

Tanken med bloggen är även att ni ska kunna anmäla er här direkt genom att skriva en kommentar.
Som vanligt vill vi veta i god tid om just DU kommer eller inte har möjlighet, så det blir bra med fika och tema.
Denna första gången har vi inget tema utan bara scrappar fritt!
Vi kommer så klart ha en utmaning som vanligt!
Erica och Elisabeth P har ju en vinst att hämta ut från sista gången!!

Ha det gott tills vi ses!
Kram
Malin H

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, vad roligt med bloggen! HÄrligt initiativ gumman! Du är så duktig!!!
JAG kommer den 28:e!!! Så signa mig!
kram Tina

Postat av: Erica

Håller helt med Tina, jätte roligt :-)
Jag kommer också den 28:e och du det gör inget att inte stämplarna kommit, dom kommer när dom kommer.
Massor med kramar Erica

2007-01-11 @ 05:52:21
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: nancy

Vad får du all kraft ifrån tjejen, jätte trevlig och bra initativ. Tur att du finns :)
Skriv upp mig oxå
kram Nancy

2007-01-11 @ 08:30:17
Postat av: elisabethp

Kul initiativ Malin!! Jag kommer också den 28:e så klart!!!
kram

2007-01-11 @ 08:32:13
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Maria

Skoj med en PDBlogg! Smart ;-)
Jag ska kolla om jag kan komma ifrån den 28:e, hoppas det! Kram på er brudar!=)

2007-01-11 @ 08:37:06
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Annika

Glömde ju skriva när jag kikat in *L*.Tur att vi har dej som fixar och donar... Kommer givet den 28:e.Kramen

2007-01-11 @ 15:21:55
Postat av: Malin

Härligt med en paperdolls-blogg! :) Tyvärr kan jag inte den 28:e.... åker norrut då.... *kramkram*

2007-01-11 @ 18:39:40
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Angela (Nancys syster)

Jag skulle oxå gärna vilja anmäla mig till att vara med den 28jan.
//Angela

2007-01-12 @ 09:30:12
Postat av: Elisabeth

Back in Sweden!!! Klart jag ska komma den 28 men jag kommer lite senare. Ska ner till havremoppen först i Torestorp.

Kram kram

2007-01-17 @ 21:13:45
Postat av: Ulrika

Jag kommer den 28:e, såklart!

2007-01-19 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback