Uppdatering inför söndag!

Hej hej!
Nu ska väl alla vara med....

Följande har jag noterat kommer på söndag:
Elisabeth P
Elisabeth T- fast lite senare
Ulrika C
Erica
Malin H
Nancy
Angela
Carita
Annika M
Anneli
Malin R
Tina
Maria K- kommer!!......med en massa nyheter, så tag med den stooora plånboken :-).....
---------------------------------------------------------
Vi ses på söndag kl. 11 i Eriksbergs klubbhus!!!!

"Stampdolls"- tag med på söndag så byter vi då!!! Kom gärna med dina nya önskemål med....
"Walkdolls" tar en promenad imorgon bitti vid 10....sugen? Ring mig!!


Kram alla!!!
Malin H

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja,det ska bli kul.Speciellt när vi är så många.Maria är inte det butiken det? Hoppas hon kommer annars försvinner ju halva nöjet *Ler*.Kram Annika

Postat av: nancy

Kul med så många:)
Då ses vi allihopa
ha de
kram Nancy

2007-01-24 @ 22:20:07
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: malin

jag lämnar stämplarna till dig imorgon Malin - så kan du kanske lämna dem till Nancy på söndag? Tack för att ni kom förbi igår kväll - hurtbullar! *ler* Såg du vad förskräckt Elin såg ut? *hihi* kramkram

2007-01-25 @ 11:58:09
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej.Vad lustigt *Ler* Tänkte på namn till era stav promenader-walking dolls.nästan samma ju...jag hoppar min walk imorgon./Kram Annika

2007-01-26 @ 22:30:16
Postat av: Erica

Tack alla Paperdolls för en härlig scrap-dag igår (sön)många kramar till er alla. Grattis igen Annika! Kram Erica :)

2007-01-29 @ 07:12:38
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback