album - anyone?? :))

Hola chiccas - MalinF här - vet inte om alla såg det men på förra träffen hade jag med en låda album till Tina, små 6x6 album (ungefär 15x15 cm), jag fick ett tips av en kompis i Helsingborg om en affär där som sålde dessa. De har tyvärr inte någon webshop men jag mailade dem och det var helt ok att beställa så att de skickade. Och albumen var verkligen jättefina, kanske är lite svårt att se på bilderna men de är ljust grå/beige och lite räfflade på ytan, vävt liksom! Det var flera (på träffen) som frågade om det gick att beställa och jag har nu kollat med butiken - de har ett gäng album kvar, och det var inga problem att skicka.

Priserna på albumen är 3 st för 99 kr alternativt 39 kr per styck. Med andra ord kan vi tjäna på att beställa tillsammans. Det tillkommer såklart en fraktkostnad (vet ej hur mycket) men den delar vi väl på?

Om någon är intresserad, maila mig -
[email protected]! Maila senast måndag 2 april (ny info för Elisabeths skull *ler*) så gör jag en beställning på tisdag (alltså 3 april) - håll tummarna så att det fortfarande finns album kvar då!

image33

image34

Kommentarer
Postat av: Annika


Hej Malin!

Jag vill gärna ha ett 3-pack album. Hoppas att du kollar här, kan inte skicka på den adressen?!Kram Annika

Postat av: malin

hej annika :) jag har fått ditt mail :) fick du mitt svar? *kram*

2007-03-29 @ 14:14:18
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Elisabeth

hade jag bara hunnit svänga in här innan tisdagen hade jag gärna hakat på albumen men jag hann inte med.....OM inte chansen finns kvar?!?
kram kram

2007-03-29 @ 19:18:09
Postat av: malin

eh... Elisabeth... jag la upp detta idag - tisdag 3 april beställer jag, alltså blir måndag 2/4 sista dagen... *ler* maila mig om du vill ha!!!

2007-03-29 @ 22:30:30
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: elisabeth

ehmmh...jag e lite mer förvirrad än vanligt ...Klart att jag vill ha en tre pack. Kul att det var denna tisdagen och inte i tisdags...
Kram, vi ses imorgon på mässan

2007-03-30 @ 17:24:35
Postat av: nancy

hej har du bestallt annars vill jag garna oxa ha ett 3 pack
Kram Nancy

2007-04-04 @ 14:41:52
Postat av: malin

nu har jag fått en bekräftelse från butiken - albumen gick iväg idag, jag mailade beställningen till dem igår...tyvärr Nancy - jag hade redan hunnit beställa :( men det kanske är någon som kan tänka sig att dela med sig? ett extra blev det som du kan ta i alla fall (jag behöver det inte *ler*) *kram*

2007-04-04 @ 20:49:16
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ita

Gud vad glad jag blir av att det fanns och att jag hann även om jag var i sista minuten. TAck Malin. Du är en pärla. Kram

2007-04-05 @ 19:52:01
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback