Vi närmar oss...

Nu är det bara 3 dagar kvar...åh..ska bli så roligt!! Antar att en del har lite nytt att greja med från mässan!! Ska bli kul att se...

Så här ser det ut:
Malin H
Anneli
Elisabeth P
Erica
Maria K
Annika
Tina
Nancy
Angela  + 2st
Ulrika
Elisabeth T
Maloin R
Malin F  
 Maria T- kommer kanske en stund, jobbar....

Så vi blir hela 15 st till hela dan.....så Maria T sen då...
--------------------------------------------------------
Ni som har distressfärger, tag med!!
Alla som har en pensel, ta med!

--------------------------------------------------------------
Paperdolls har ju fyllt 1 år!!
Firar lite med en extra tävling, samt en utlottning till alla Paperdollsmedlemmar :-)
Kul va?! Alla älskar vi ju priser, lotter och sånt....
-------------------------------------------------------
Ja det var väl det hela.......tänk nu på att det är i FÖRSAMLINGSHEMMET VID LUNDBY GAMLA KYRKA!!
Hittar du inte? Hör av dig till mig så hjälper jag dig!
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Erica

Det skall bli såååå Kuuul! Längtar....
Kram Erica

Postat av: malin

du kan stryka den där +1 på mig... hon kunde tyvärr inte. men JAG kommer - ska bli jätteroligt *kram*

2007-03-16 @ 12:50:16
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Maria T

*grön* Vill oxå.....hoppas jag hinner komma förbi och säga hej och kanske shoppa lite....
KRAM

2007-03-16 @ 14:05:55
Postat av: katta

jag jobbar tyvärr men hoppas på nästa omgång, ni få ha det så jättekul (vilket jag vet att ni har) . Ha en bra dag!

2007-03-16 @ 17:21:34
Postat av: Anonym

For mig ar det sondag eftermiddag nu... jag antar att nagra av er ar i full fard med att packa era saker just nu!! =) Ha det sa jatte kul, saknar Er och denna harliga traff! (sa mng ni blev de4nna ggr oxa)
Kram Ita

2007-03-17 @ 07:47:18
Postat av: Ita

Jag bara ljuger.. det är ju lördag eftermiddag (nu kväll)
Kram igen

2007-03-17 @ 13:24:07
Postat av: Ita

Jag bara ljuger.. det är ju lördag eftermiddag (nu kväll)
Kram igen

2007-03-17 @ 13:25:14
Postat av: Ita

Jag har allt varit inne och kollat swe bloggen for att se vilken skiss ni jobbar med idag... Gud vad sugen jag blir!!! Har arligt talat itne scrappat alls mkt pa sista tiden... Har inte haft ngn inspirration men nu ar den har igen!! YES!!
Kram Alla Paperdolls girls

2007-03-18 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback