4 dagar kvar...

... vill bara klargöra inför lördagen lite, vilka jag vet kommer,
Elisabeth P- kommer, fixar fika
Malin H- kommer
Erica- kommer
Maria T- kommer, fast kanske lite sent
Nancy- kommer en liten stund
Anneli- kommer
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Det ligger en härlig liten thai på ena sidan och en mysig grekisk på andra så vi kan ju fundera på vad vi vill äta!!!
Ska bli så mysigt tycker jag!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Vill bara säga att vi har i butiken slut på en del bazziller. t.ex helt vita, mörk julröd, mörk lila, några svarta kvar samt några mörkbruna kvar....tänkte att det kunde vara bra att veta så ni vet vad ni behöver ta med er!
Ni behöver inte ta med maskiner, qk. tång samt revolution finns.
Vill ni göra kort får ni gärna använda våra stämplar- finns massor! Ni har också 10% på allt i butiken!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Har jag missat något eller någon så skriv en kommentar, så fixar jag det :-)
Ses snart!
Malin H

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vet tyvärr inte ännu!
Får återkomma?!
krAM Anneli

Postat av: nancy

Jag kommer!
runt kl 14.00 och kan vara med till kvällen ska jobba :( kl 21.15 (kanske måste vila innan men vet att de e svårt när man har roligt)
Vi ses girls
ska bli jätte kul
Kram

2007-10-03 @ 21:18:51
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Albincarmen

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-04-12 @ 13:26:33
URL: http://albincarmen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback