Mässyr...

...wow, vilket folkuppbåd!! Tänk att det finns så många människor!!!
Fler ska vi såklart bli! Det bara växer och växer!
Kul att se så många av er , även om det bara var en pyttestund!!
Tack
Ita för assistansen :-) vid min sista demo!!
_________________________________

Ville bara säga att jag tar fikat lördagen den 6:e oktober!
Hoppas på att få se många av er!
Ni kan komma när ni vill efter kl. 13! Butiken är öppen så kanske att någon kikar in på er!!
Sen går vi runt hörnet och äter middag på stan!
Jag tänkte i alla fall gå tillbaka sen och hålla på ett tag till!
Det blir ju lite After Work liknande så jag tar med mig vin om någon vill ha :-)

Då ses vi snart igen!
Välkomna!

Malin H

Kommentarer
Postat av: Ita

Lördag!!??? Nu har det blivit kortslutning i min hjärna.... *L* Trodde att det var sön som vanligt och då e vi på dop men var ändå lite sugen på att åka in efter iaf (Malin H har en stark övertalningsförmåga.... *L* men lördag e ju helt körd, ska på hummerkväll på syrsö och sova över! Synd.
Kram på er alla iaf.

Postat av: Annika

Jag kommer...ska bli kul! Kram Annika

2007-09-20 @ 17:52:44
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin

åh vad mysigt det låter...
attans att marcus ska
fylla år just den dagen...
och jag har bokat biljetter till cabaret cartwright... *suck* kram på er alla

2007-09-20 @ 21:46:18
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: nancy

jag hoppas kunna titta in en liten stund. Men kan tyvärr inget lova just nu.
kram

2007-09-23 @ 20:05:23
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Ulrika

Tänk vad det hade varit kul att vara med. Men, är i Stockholm den dagen, så tyvärr det går inte.
Kram

2007-09-24 @ 10:55:01
Postat av: Annika

Heeeeej! Strular till sej med tiden igen!!! Det är ju en bit att åka hem för att rasta hundar bl a. Så jag får tyvärr avstå. Hoppas att det inte blir till några besvär. Kram Annika

2007-10-02 @ 15:30:49
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback