Ingen som glömt...

*Uppdaterad* igen!!!!
Förlåt mig Anneli....tittade inte på det inlägget..var ju sååå länge sen :-)
Förlåt Ita...använder inte den mailadressen....så klart det inte är för sent!!!!! :-)
Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag!!

Nu har de nya stämplarna kommit!!
De flesta av er har jag hunnit lämna till under kvällen! (Tack Elisabeth för den trevliga promenadstunden, lika trevligt som vanligt...om vi kommer bli snygga....*ler*)
Ni andra får på söndag...

...på tal om söndag, idag var ju sista dagen att anmäla sig och de som anmält sig är:
Malin H
Malin F
Elisabeth P
Erica
Nancy
Tina
Maria T
Annika M
Marina
Katta
Carita
Anneli
Ulrika
Elisabeth T  När?

Saknar du ditt namn? Har du glömt anmäla dig? Hör av dig till mig så fort som möjligt!

Ha det bra så ses vi på söndag!! Eller kanske på promenaden på lördag morgon kl. 9  *fniss*
Malin H

Kommentarer
Postat av: nancy

Låter bra jag e utanför malin.hs hus kl 9,00 på lördag vi ses.
kram

Postat av: elisabeth

Hej!
Jag kommer att dyka upp under söndagen . vet bara inte vilken tid. Det verkar ha gått troll i detta med paperdollsträffarna för min del.

2007-02-15 @ 13:11:11
Postat av: elisabeth

ulrika kommer också, det vet jag.
kram igen

2007-02-15 @ 13:11:36
Postat av: Malin H

Elisabeth T:
Jag måste då veta NÄR du kommer...vi gör canvas c:a 11-12....så kommer du till dess måste jag veta det!
Jag har tydligen inte Ulrikas mail...du får gärna be henne kika in här och skriva med :-)Eller be henne maila mig så får jag adressen...
kram Malin H

2007-02-15 @ 14:43:15
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag har blivit glömd!! Anmälde mig här på bloggen den 8/2 (Kommentar i inlägget efter förra Paperdollsträffen, där Annika presenterades som vinnare.
KrAM Anneli

2007-02-15 @ 16:21:40
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Erica

Skall verkligen försöka komma på lördag kl 9
Kram Erica

2007-02-15 @ 16:28:55
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Carita

jag kommer oxå. Har du inte fått mitt mail Malin? skickade i söndags. Det är väl inte försent??

2007-02-15 @ 19:35:55
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Ulrika

Såg att det var ett frågetecken efter mitt namn... Jag kommer, (anmälde mig i kommentar till inlägget där Annika presenterades som vinnare). Ser oxå att du saknar min mailadress Malin H... Lägger till den här,(hoppas det funkar bara). Annars får jag försöka skicka dig ett mail.
Kram Ulrika

2007-02-16 @ 11:34:22
Postat av: Ulrika

...nähä det funkade inte... Skickar ett mail till dig istället
Ulrika

2007-02-16 @ 11:36:00
Postat av: nancy

Gud så kul att vi blir så många :) :)
vi ses allihopa på söndag , förutom vi hörtbullar som ska vara snygga på stranden till somman vi ses på lördag morgon.
sköt om er kram Nancy

2007-02-16 @ 14:40:40
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: elisabethp

Jag kommer inte på lördag morgon...har en goooo förkylning på gång och vill INTE äventyra bort söndagen... Men återkonner med nya krafter nästa gång det ska stavas!!!Vi ses på söndag allihopa!
kram

2007-02-16 @ 21:47:09
URL: http://elisabethp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback