Då är det snart dax..

Hej hej!
Då ska alla utom Erica ha fått sina stämplar!
Nu har ni helgen på er att stämpla upp er egen, sen på söndag eller måndag postar ni era stämplar vidare till nästa på tur. (Erica, du får 2 av mig så länge..om inte dom mot förmodan dyker upp i morgon)
Hinner nästa posta redan på torsdag är det bra så hinner vi med 2 i veckan.

Ni kan om ni vill redan nu gå in i butikerna och kika på nästa omgång som vi beställer i slutet av januari...Maila mig era önskemål, vi tar en var denna gången...är det någon som vill ha något annat från butiken, så skriv med det i mailet.

Ha´t så bra!!
Kram Malin H

Kommentarer
Postat av: Malin

ok... så bra...jag som är liiite snurrig behöver en reminder - vilka stämplar blev det till slut som jag skulle skicka? *rodnar* har inte riktigt koll inser jag... sorry...

Postat av: Annika

Lika snurrigt här...har kollat alla mina mejl från dej Malin,men hittar ingen lista!!!vem ska jag ge mina stämplar?Kan du skicka en ny kanske/tack på förhand.A

2007-01-11 @ 22:38:22
Postat av: Anneli (Annika M's kompis)

Hej Malin!
Tack för trevlig samvaro och bra tips, hos Annika sist. Kommer jättegärna den 28:e. Och tack Annika för inbjudan och go mat!
Ha de godis! /Anneli

2007-01-12 @ 13:26:30
Postat av: Erica

Hej på er!
Nu har även jag fått mina stämplar. Jag har stämplat och lämnat dem vidare till Malin F.
Kram Erica

2007-01-14 @ 15:24:45
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Bastianelizabeth

Great .Now i can say thank you!

2009-09-17 @ 10:38:05
URL: http://bastianelizabeth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback