Söndagshälsnning!

Hej hej!
Då ska det vara i rullning nu då!! Nu har även Erica fått sina stämplar...
Spännande att se hur detta fungerar!!
Är det något problem så hör av er till mig så löser vi det!
Nästa beställning av stämplar gör vi efter papaerdolls träffen den 28:e så i
 tills dess kan du ha bestämt vilken du vill ha!! (som ni redan hört tar vi EN var, om ingen vill ha fler till sig själv!)
Är det någon av er som inte var med från början, men som vill hoppa på så säg bara till!!!

Sista dagen för anmälan till paper dolls är den 24/1.
Har ni önskemål om vad vi ska ha för tema under vårterminen så skriv här eller maila mig!
Kanske är det något du hört eller sett som du vill lära dig, eller kanske har du en alldeles egen idé!!

Ha det så bra och stämpla på nu tjejer!
Kram
Malin H

Kommentarer
Postat av: malin

japp det verkar funka bra! *ler* Erica var hos mig igår och jag har skickat mina stämplar till Nancy (hoppas hon får imorgon). sedan är det väl bara att skicka Ericas vidare till Nancy när jag är klar!? KUL KUL KUL!!! Här ska stämplas. *kram* Tyvärr kan jag ju inte vara med den 28:e... ska åka skidor! :)

Postat av: nancy

Jag väntar nyfiket på att få stämpla idag :) tror att Tina har fått el.får dem idag.
Jätte kul,måste nog investera i lite mer färger bara.
Sköt om er tjejer vi ses

2007-01-16 @ 08:31:43
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback