Tack för igår!!

Det var ett härligt gäng som träffades igår!
Fulla av entusiasm och skaparglädje, efter ett alldeles för lång vinterlov....
Vi blev ju hela 12 st! Ett extra välkommen till Anneli som är ny för i år, visst ångrar du inte att vi dragit ner dig i träsket....*fniss*
 
Ni som önskade ett recept på brödet, det kommer här:
166571-2166571-1
Och en härlig bild på ett alldeles nybakat!

Här kommer också receptet på "röran" som jag hade med till:
1 liten burk keso
1/2 paket fetaost
1 kruka basilika
1-2 msk olivolja
1 vitlöksklyfta
salt

Mixa med stavmixer tills det blir en kräm.

Tack alla för att ni gjorde första paperdolls träffen såå rolig!!
Tack särskilt till Maria, för att du kom ändå....
Grattis Annika M till vinsten!!

Nästa gång är den 18 feb då gör vi canvas tavlor! (köp inget, ingår i medlemsavg.)
Kram på er alla

ps.
ni som inte bestämt stämplar ännu...gör det under veckan, magnolias nyheter finns nu i butiken.

Malin H

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejsan!!
Ångrar inte en sekund!!!! *L*
Tack för välkomnandet och för en suveränt arrangerad dag.

krAM Anneli

Postat av: Annika

Ja det var ju trevligt och alla fick ordentligt med plats.
Ska bli jättekul att få göra canvas,har ju inte vågat ännu.
Ville gärna ha den som jag sa,men kolla med Elisabeth först.Kram Annika

2007-01-30 @ 17:01:24
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: tinafinapinakina

Thanx lövly! Det var jättekul! Och jätteGOTT!!
kram Tina

2007-01-30 @ 23:48:25
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Jag glömde betal. Kommer förbi nån kväll eller kanske vi kan ta det på lördag när jag ska med och gå. Jag ska jobba kl 12 på lördag så jag kan behöva röra på fläsket innan det.
Canvas?! Har jag aldrig prövat. Kul. Hmmm vilket foto ska jag använda....Kanske måste fota litet nytt....eller kanske inte....

2007-02-01 @ 08:22:18
Postat av: Malin

åh vad jag är avundsjuk...synd att jag inte kunde vara med - ni verkar ha haft toppenmysigt... ser fram emot nästa gång istället. *kram*

2007-02-02 @ 21:51:09
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ingevera

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-11-27 @ 07:53:27
URL: http://ingevera.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback