Tack alla härliga tjejer för idag!

..Så var ännu en träff slut...alltså tiden den dagen bara springer iväg!
Tack till alla härliga tjejer för idag!!!

Vi fick gjort ett kort...foto kommer.....
Vi hade lottdragning eftersom vi har 1-års kalas ;-)
Anneli kammade hem vinsten, vad den bestod av får ni se på hennes blogg snart tror jag....

Skisstävlingen som vanligt Swe- scarppbooks vecko- skiss, vann Tina med sin jättefina Lo...visas snart både här och säkert på hennes blogg med :-)

Vi har 2 utmaningar kvar...då vi bara var 3 kvar som påbörjat den när kvällen var slut kändes det bättre att alla fick chansen...så tjejer ni som gick tidigare...innan nästa lördag mailar ni den till mig så lägger jag ut dom och vi röstar! Mer info kommer... Teknikutmaning:
Det var ju: MINST:
3 olika mönstrade papper
3 olika dekorationer
3 ställen med text

Kortutmaningen har samma deadline som ovan...
Skapa ett kort med stämplat motiv..samt annorlunda text på framsidan....

Ni som inte kan scanna skicka eller kom till mig med era alster så fixar jag det :-)

Maila till:
[email protected]    [inte min vanliga mail...så används bara till detta ändamål].

Nu ska jag plugga lite till....
Hörs snart då 
Kram
Malin H

Kommentarer
Postat av: nancy

Tack alla för idag de var som vanligt jätte mysigt att träffa er :)
Vi ses på nästa träff, om inte innan på någon powerwalk efter min semester.
Sköt om er alla
Kram Nancy

Postat av: Erica

Grattis Grattis! Malin till din publicering på SWE. Tack att goa tjejer för igår :0)
Kram Erica

2007-03-19 @ 08:41:42
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Elisabeth

TACK för igår, så himla kul att va med igen. har allt saknat träffarna.
kram kram

2007-03-19 @ 08:46:36
Postat av: Elisabeth

Jag kikade bara snabbt in på SWE..och där såg jag den underbara Lo:n, GRATTIS Malin!!
KUL! Den e´jätte läcker!!

2007-03-19 @ 08:49:34
Postat av: malin

tack alla för igår . det var toppen som vanligt att träffa er! jag lovar ladda upp foton här under kvällen eller imorgon *kram*

2007-03-19 @ 12:48:13
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Asgeiraida

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-02-02 @ 13:28:47
URL: http://asgeiraida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback