Då ses vi imorgon då !!!

Då är nyckeln hämtad ,en resväska  med papper, album, blommor...m.m.  fylld och packade på Arkivet i går kväll !
Det finns en hel del fina saker där i ....nya papper å så :-) Kunde inte ta med mig mer eftresom jag hade 2 egna väskor och åkte spårvagn :-)  så där vid midnatt!
-----------------
Anneli fixar fikat då! 7 st blir vi! Så vet du!

Jag har fixat temat denna gången, lite tips å trix jag snappat upp här å där! Samt ett kort som inspiration!
Sen har vi ju skissen som vanligt och en tävling!

Påminn mig imorgon om att vi ska boka in resten av träffarna!!
Ses imorgon!!
Malin H
 

Kommentarer
Postat av: nancy

Å de ska bli sååååå kul att träffas imorgon.
ses snart
kram Nancy

Postat av: Vemundjenny

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-04-06 @ 08:22:03
URL: http://vemundjenny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback