Framflyttad träff...

Ok, då gör vi så att vi hoppar över denna söndagen! Vi satsar på att ALLA kan komma nästa gång som är den sista för den här terminen! 10 juni!!

Vi som hade tänkt komma får ha en hemma- utmaning i stället!!
Den lyder så här:
Scraplifta valfri Lo från valfri paperdolls medlem!! [det måste vara en som man kan "se" någonstans på nätet]. Tidsfristen som vanligt = söndag kväll... valfri tid!
Maila till mig, ditt bidrag samt vem och vilken du liftat! Senast måndag kl. 20.00 så publicerar jag här på vår blogg!!
Sen kör vi röstning mellan tis-tors. Vinnaren lägger jag ut här på fredag! Vinsten är en påse med scrapsaker värd c:a 200 kr...
-------------------------
Sen har vi ju
SWE- skissen som vanligt!!!
Maila den med, glöm inte maila in den till SWE med :-) Även här vinst och röstning, samma tid, presentkortsvinst på denna.
Hoppas ni får en härlig helg!!!
Kanske vi kan msn- scrappa på söndag :-)
Kram Malin H

Kommentarer
Postat av: Malin H

Tycker ni det verkar dumt så hör av er...tänkte bara att det kunde vara kul med nån aktivitet....
kram kram

Postat av: nancy

Detta låter JÄTTE toppen.Jätte bra ide jag e med!
Kramis

2007-05-16 @ 22:21:12
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Ita

Om jag får tid till att scrappa så e jag helt klart med på denna utmaning!!! Kommer bara bli svårt att välja ut ett alster av alla fina.... *beslutsångest redan*
Kram

2007-05-17 @ 10:04:51
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: elisabethp

bra ide!! Jag ska vrkligen försöka hinna nån utav tävlingarna iallafall. Ha det bra allihopa,vi ses nästa gång istället!
kramar!!

2007-05-17 @ 15:14:28
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Malin

låter alldeles toppen-bra tycker jag! Vi satsar på 10 juni..... *kram*

2007-05-18 @ 12:31:20
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Ja ska allt försöka fixa detta. Tog en del bilder på vår nya familjemedlem. Han utan namn...Tänk att det ska vara så svårt att hitta ett namn som passar på den fyrbente.
Kram kram

2007-05-19 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback